Jobb jobb jobb

åsså helt plötsligt blir lillebror sjuk igen... Imorgon måste vi vara hemma. Tråkigt!

Jag känner mig dock lite krasslig själv så en vilodag kanske är välbehövlig.

Jag satt och skrev ett spännande inlägg igår, men när jag skulle publicera så gick det inte... så vad som hände igår... det får ni aldrig veta!

Just nu är det mindre spännande på bolibompa så Gideon (med ögoninflammation) sitter uppe på rumsbordet och kastar ner sina stora fordon. Maja sitter lugnare vid Mr T´s dator. Nu ska vi läsa sagor.

men först en alvedon!

krya på oss!


Kommentarer
Maria

Krya på er!!

2009-10-15 @ 08:52:46
URL: http://miramaria.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0