Inte så mycket tid över!

Men Lillebror har fyllt 2 år!









Av faster Petra fick barnen spargrisar med målarfärger och Maja var snabb med att vilja måla sin! Det var målarfärg lite överallt sedan, men sådant får man väl ta! :-) Huvudsaken att kreativiteten får leva!!!



I lördags var det klädbytardag i Boliden. Fyndade mer än jag tänkt medan barnen lekte hemma hos sina 6 kusiner.  Lila kappa till Maja, 30kr. Jag handlade väl för 150 kronor så jag hade en hel del med mig hem då många plagg kostade 5-10 kronor!



Dockan jag virkat till Maja blev så här! Ganska söt! Nu har jag börjat med en nalle.

Det har varit mycket jobb nu ett tag så jag har inte hunnit blogga som jag brukar. Har väl inte haft så mycket att skriva heller...

Idag Solvik och där trivs ja verkligen! Underbara medarbetare som man blir glad av att träffa! Det är så det ska vara! Imorgon också!

Jag hann bara komma innanför dörren efter jobbet innan Mr T påminde mig om att jag skulle på föräldramöte på dagis... suck... men det var faktiskt riktigt trevligt när ja väl kom dit! Blev inspirerad också på köpet! Barnen verkar ha riktigt roligt på "Katten Jansson".

Gideon hade somnat när jag kom hem så honom har jag inte träffat många minutrar idag. Maja är uppe och leker, vill ha sällskap... så jag får väl gå å leka...! :-)



Kommentarer
Jessica

Mysigt ni har det!!Bra för er!Å du behöver inte vara avundsjuk på mig, du har det ju fantastiskt med T å barna!!Kramkram

2009-10-06 @ 14:39:44
URL: http://sidenmark.blogg.se/
JOSSAN

naaw gud vad söt lillebror!

2009-10-06 @ 15:09:01
URL: http://eliciajosephine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0