Börjar med bilder bara...



Fikafrossa på kalaset förra söndagen!



Tavlan som mor fick av mig!



Torsdag kväll kom mina föräldrar förbi med en födelsedagsbukett! :-) Mycket vacker och den står sig ännu!

Fredag, självaste födelsedagen, jobbade jag 8:30-17:45.

När jag kom till fikarummet, lite sen, hörde jag en välbekant sång och fick ett minipaket innehållande denna:



"Jag äter helst inte något annat än godis!" Kul!!!

Hemma ca 18:15 blev jag väldigt överraskad då min syster satt i soffan... va? Mr T hade bokat henne som barnvakt och vi gick ut och åt! Medelhavsbuffé på Vegas! Inte i Mr T´s smak, men i min!!!!!

Förbi Hemmakväll- sen hem. Jag har varit ganska förkyld hela helgen och Mr T har jobbat så vi har tagit det väldigt lungt! Men lyckats göra av med födelsedagspengarna har jag allt!!

Tack mamma!



Taget med nya objektivet! AF Nikkor 50mm f/1,8D

Blev också inköpt ett nytt stativ, en UV lins, nej förresten, den fick jag på köpet, en närbildslins och en fjärrutlösare!

Idag var jag ut i en park med Maja och lekte lite:




Nu grinar barnen. Det är dags att göra välling.

kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0