Vaken vikarie!

Jag lyckades smyga upp ur sängen när väckaren ringde, utan att väcka någon av ungarna. Det är inte ofta det händer, men det är skönt! Istället för barnkanalen, hör jag nyhetsmorgon. Jag kan bläddra i tidningen utan att någon sliter i den, eller i mina händer! Kaffe koppen får stå ifred! Små, viktiga detaljer!

Men det dröjer säkert inte lång stund ändå innan jag får höra det där välbekanta ljudet av små morgontrötta fötter. Och sen en jättekram!

Idag jobbar jag inne i stan igen! Första gången egentligen på riktigt, efter inskolning. Jag ser fram emot det!

Ja, nu är det dags för barnkanalen.....

Och frukost!

Ha en härlig dag!!!!!!





Kommentarer
Jessica

detsamma vännen, kul å se dig en snabbis idag, du var så snygg i din outfit tyckte både jag och marit:)

2009-11-03 @ 17:18:57
URL: http://sidenmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0