Stekta Röda Tomater...

Jag fick faktiskt laga middag i lugn och ro idag. Barnen var slut efter en hel dag på dagis.

och...

Jag sick faktiskt äta middagen i lugn och ro, bläddrandes i reklamblad.

Men sen...

Inte för att barnen uppskattar det så mycket, mer för min egen mysfaktor, tände jag levande ljus i badrummet. Och så till Bob Dylans härliga julsångsstämma badade jag med barnen i en halvtimme innan Bolibompa.



Ni som följer min blogg förstår nog att Mr T jobbar dygn igen. Honom ser jag om jag har tur imorgonkväll...

Nu luktar i alla fall både jag och lägenheten gott. Nybakt och hudlotion! Jo, just det, hann slänga ihop fredagfikat..

:-)

...och jag hann provsmaka...

Här är ett annat ljus i mitt liv:



Klätterapan Gideon! Den lilla pojken är ett riktigt myspiller just nu! Nä, inte just nu, nu sover han! Eller, ja, det är ju mysigt, men han är.. ja, ni fattar.........



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0