Soppa, surfing och sömnbrist

Gideon har sovit dåligt några nätter nu. Inatt tog han ändå priset! Klockan 04:00 ville han gå upp. En irriterad Mr T gjorde välling, slamrade väldigt under tiden, så jag avlöste honom. Bäddade ner mig på madrassen i rummet. Gideon satt i soffan, såg på film. Maja vaknade så klart när jag gick upp och ville ligga på madrassen hon med. Vi hade turen att Gideon gick till sovrummet när han kände för att somna om. Vad klockan var då har jag ingen aning om.

Mr T´s väckare ringde kl 7. Självklart i köket och hur hade han tänkt att han skulle höra den?? Så jag fick gå upp, slå av väckaren och se till att Mr T slog upp ögonen!

Somnade om fort, men vaknade sen igen när Gideon väcktes av att det ringde i min mobil som låg under sängen. Han kom glatt in och skakade liv i oss andra. Det tog en stund för mig att vilja vakna, men snart kände jag kaffesuget och jag vet inte riktigt varför, men det får mig alltid att le!

En seg dag, med andra ord. Bara hemma. Soppa, plättar & välling. Ser fram emot att jobba imorgon!

Maja sover sedan 19:10!!! Gideon sovde middag sent och lever rövare just nu. (fortfarande) Ska söva honom, sen ägna någon timme åt photoshop! Mycket att lära där!

Godare natt!!!!


Kommentarer
Jessica

Va duktig du är på att blogga:)

2009-11-06 @ 08:07:35
URL: http://sidenmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0