Så var det Majas juklapp...

Renoveringen har börjat! Taket är vitare och sovrummet på övervåningen svartare. Ja har dock inte haft så mycket tid på mig så vi jobbat i helgen båda två.

Men idag har jag haft en superdag! Klockan 9 dumpade vi Mr T på jobbet. Sen lämnade jag barnen hos moster E, åkte runt på loppisar innan jag handlade med mig Sushi och jordgubbssylt tillbaka och avnjöt lunch på Tjärn.

Åkte hem efter kaffet och chokladkakan. Gideon sov sött i nästan 2 timmar och Maja var för trött för att göra just någonting annat än hålla på med mitt hår under tiden jag satt i soffan och virkade!

Pizzan, i tidigare inlägg, till middag. Lite mys och nu har mina änglar sovit ett tag. Jag har nog gjort mer än jag tänkt idag...




Nu återstår inte så mycket mer innan spikmattan, på vilken jag numer somnar varje kväll! Gärna med en ljudbok i örat också dessutom. Jag lyssnar just nu på Carolina Gynnings "Ego girl".. Ett annorlunda liv!

Imorgon hägrar "20.000-stegs-jobbet" igen, och jag längtar faktiskt lite... Kanske är det efter kaffet???

God natt, god natt!!


Kommentarer
Mia

Ja, det blev lite stiltje på bloggfronten då vi var sjuka men nu är vi tillbaka. :-)



Vilket fint dockhus till Maja! Kan tänka mig att hon blir jätteglad då hon får se det. :-)



Kram, kram!

2009-11-24 @ 20:54:19
URL: http://miramaria.blogg.se/
Mona

Håller också på att renovera ett dockskåp. Nova ska få mitt gamla i julklapp. =)

2009-11-28 @ 15:23:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0