Riktigt Roliga Recept!

Det finns i dessa böcker som jag fått i present! Jag kommer att nöta dessa 2!





Idag har jag gjort mina ca 20.000 steg på jobbet som värdinna. Bra motion! Jag har börjat vara piggare på kvällarna. Undrar om stegen har påverkan eller om det är Tieto-kaffet???

Barnen är glada. Vi har sjungit och dansat. Vi har busat och bakat.

Imorgon får jag jobba på Solvik! Jag skriver FÅR, för jag blir så glad där!!!

Jag är glad på Addici också. Börjar trivas riktigt bra där jag går! Har en hel del att prata med vaktmästarna om faktiskt! :-)

Och idag köpte jag Majas kulklapp av en av dem. Ett dockhus som hans dotter inte längre leker med. Hoppas hinna renovera lite innan julafton! Det kan vara bra att öva på ett litet hus, visst!!!? Och där är ett till julklappstips till Maja - dockhusinteriör!

Tänker att jag ska lägga upp före och efter bilder på huset och rummen. Men jag kan ju inte göra någonting när Maja är vaken... Så vi får se hur engagerad jag kan bli i det projektet! Skulle vara kul med lite inredningstips från mina kusiner! :-)

Nu sliter barnen i mina byxor.......................


Kommentarer
Jessica

1 Smet 100 muffins, den boken vill jag också ha:P haha men då får du testa den först!!Kram

2009-11-20 @ 08:48:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0