Korv, kar och komplimanger!

Jag fick nog världens finaste komplimang idag! En kvinna kom fram till mig och sa "såna som du borde det finnas fler av". Den måste jag säga värmde min själ och inspirerar mig att fortsätta vara den jag är!

Jobbade till 17:45 idag och innan ja hunnit hem hann nog klockan bli 18:30. Jag har gjort nåonting för första gången idag och det var att betala mina bussresor med kontokort! Det har man tydligen kunnat göra drygt ett år och jag har missat det! Fick höra det av min far i lördags då han ställde upp som busschaufför på möhippan!



Tack för att du ställde upp, Pappa! Undrar om du fick nån storvinst på triss??? :-)

Tog ett långt, varmt, skönt bad i badkaret ikväll... Barnen hoppade förståss också i, men det var bara kul! Varför badar man inte oftare?

Nu ska jag och Mr T se film. Barnen somnade vanlig tid idag, alltså sovde båda vid 21... Imorgon ska jag vara hemma med barnen! Skönt!

Jobbar fredag. Bröllop lördag. Söndag vilar vi... 

Trevlig torsdag på alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0