Dubbelt på dansolvet!

Efter en lång, varm, skön dusch är det snatr dags att titta igenom bilderna från möhippan igår! Jag tror att den blivande bruden hade en riktit rolig dag! Det hade vi andra också!

Kanske blir det någon bild utlagd senare!

Jag var hemma vid midnatt igår och Mr T satt och såg film. Efter en riktigt god natts sömn ska det bli intressant att gå tillbaka till kvarterslokalen och se vad vi ställde till med igår!

Kaffet är gott. Ute är det blött. Barnen verkar pigga. Maja hade en konstig febersväng under fredagen. Nu verkar det bra.

Mr T surfar. Jag skulle kunna trycka i mig en pizza till frukost, (det finns en kvar från igår då Mr T och barnen tog hem pizza) men det ska jag inte. Det blir den vanliga tallriken med fil och musli... kanske lite extra sylt! :-)

Ha en toppen söndag allihopa! Det ska jag ha!

Stor kram till Therese!!!


Kommentarer
Therese

Det hade jag verkligen!

Tack för allt du gjort för mig!

K R A M <3<3<3

2009-11-01 @ 13:39:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0