Morot modell mindre!

Nu luktar det jul igen. Saffransbullar... Inte för att jag har bakat. Det har min syster. Hon kom förbi med en påse nybakt och en överraskning!!! :-) En julklappskalender! Ska fota den senare!

Imorgon är det första advent och vi är förberedda!!!



Julpyntade fredagkväll. Vi hann inte just någonting annat...




Funderar på vad jag ska göra för pepparkakshus i år... Bilderna är från 2008 och 2006.
Funderar på en buss. Det kommer barnen att gilla... kanske så mycket att de äter upp den???

Sen trodde jag att klockan var 18 när hon i själva verket var 20:30! Gideon är febrig, och hostar så han spyr så vi har tagit det väldigt lugnt idag. Förutom Mr T som är på fest. Barnen (och jag) sovde länge efter lunchen och jag fick inte i säng dem förrän 22... Så klart han skulle spy i sängen innan också. Ååååååååååååååå.........

Jag somnade nog till efter sagan själv... Hoppas att de sover hela natten nu!!!

Jag har suttit och virkat på en lussekatt medan jag funderat på nästa projekt.



Tankar på julklappar också... Har beställt till Mr T. Han kommer att bli glad! :-)

Imorgon väntar en julbordssittmimg på mig på solvik. Alltså jobb... Och sen en hel vecka igen...

Söndag: Jobb!
Måndag: Jobb!
Tisdag: Jobb!
Onsdag: Jobb!
Torsdag: Jobb!
Fredag: Jobb!
Lördag: Vila!!!!!!!!!!!!!!
Söndag: Jobb!

Dessutom ska vi hinna med en husvisning i veckan. Kanske det där gula huset jag drömde om! Och en syjunta såklart!

Jobbigt vara arbetslös!!!!! :-)


Kommentarer
annlo

Asså, du e för söt!

När du visar bilder

på en hrmf.. slak morot och skriver samtidigt om

Mr T då blir ja lite fundersam....

Fortsättning följer som alltid på din fina och färgglada blogg.Får väl se va de kan bli för grönsak här framledes...

Tack för att du finns.

Puss på dig och smaskens filibajs!

2009-11-29 @ 19:32:26
Emma

He he he! slak morot och Mr T. Jag tänkte inte på det, Annlo! Ha ha ha!

2009-12-01 @ 18:57:28
URL: http://mandelmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0