Bullbak med Barn och Banan!

12:00 i lördags tog jag en paus.
Då var bullarna färdiggräddade och spred en ljuvlig doft i lägenheten!
... så goda!Recept finnes på mjölpåsens baksida!!!

Mr T hade ett dagspass, men meddelade redan klockan 13:00 att han var hungrig! Jag gick en sväng på stan och fönstershoppade medan barnen sov i dubbelvagnen.

Innan middagen (strömming och pressad potatis med kall gräslökssås) som var klar när Mr T kom hem, hade jag virkat klar denna:



Sen blev det en lugn lördagkväll med film och virkning... Precis som jag vill ha det! :-)

Mönstret till Virkad banan med mera...


Kommentarer
Hanna

wow vilken häftig virkad banan ;-) du jer så händig jossan!!! själv har jag börjat min första stickning som ska bli en halsduk, hoppas kunna klara av å göra egna tjocksockar så småningom!

2009-11-18 @ 12:36:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0