Benvärk, böcker och scrapbooking

Klockan är bara 21:30 och jag är dödstrött. Jag har gjort ett värdinnepass idag och funderar på att ta med mig stegräknaren imorgon för att se hur många steg jag tar på ett sådant pass.... om jag hittar den. Det känns i benen att det är många!

Imorgon har vi syjunta. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra? Länge sedan sist! Jag har haft så fullt upp med möhippe- och bröllopsbestyr.



Nu är kusinen gift! Kanske någon ledig vardagkväll framöver? Ikväll har jag suttut och redigerat foton... Nästan så jag blir yr...

Jag fick en ljuvlig present för någon vecka sedan, från min allra bästa Maria! Jag somnar om jag lägger mig och läser nu, men boken börjar bra! Längtar efter en stund över när jag är piggare!



Åh! En annan present som jag blev så glad för!!!!!


Petra har målat av ett foto på mig och Maja när jag var höggravid!

Det har varit en riktigt lång helg! Skönt med måndag igen! :-) eller???


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0