Foto, fika, fisk och fåtöljer..........

Det blev en alldeles underbar resa till Ikea den här gången! Inga missöden! Men många blåsta hundralappar...

Kameran hann jag hämta i torsdags och jag har redan tagit över 200 kort! Den passar mig som en handske!



Inför Ikea resan bakades kladdkaka med nötter! Jag ska lägga upp receptet när jag har mer tid!



mmmmmmmmmmm mums!

Förberedde också en middag till mig och tjejerna:



Vi hittade en alldeles perfekt picknick plats i Kalix, vid vattnet, där vi avnjöt min Sushi!

Jag handlade nog mindre än jag vanligtvis gör på våra resor, men tillsammans slog vi nog rekord! Barnen fick i alla fall varsin poängfåtölj!


De kommer att bli väl användna!!!

Åsså granna kuddar.

Och en massa mer.

Jag och Maja sådde frön här en kväll. Allting gror. Paprikafrön, Äpplekärnor, Prydnadspumpa, Solrosor, Sommarblommor och Sommaraster.



Krukan som jag på syjuntan dekorerade med ett äpplebokmärke sådde vi just äpplefrön i!


Majas prydnadspumpa! Får nog se till att ge bort några plantor! Måste bara köpa mer jord..

Solrosor på väg!


Tack för idag!!!! Gott fika V!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0