Och så var det fredag!

Men jag ska jobba i helgen. Jag ser fram emot att servera morsdagsmiddag till ca 350 gäster under lördag och söndag! Det enda tråkiga är att jag missar Daniels 4 års kalas. Men jag skickar ju resten av min familj med paketet så jag blir nog inte speciellt saknad.

Jag kom hem från jobbet vid 16.30. Börjar digga hojen mer och mer!



Barnen har varit på toppenhumör sedan jag kom hem och Maja som skippade sin tupplur på dagen idag somnade redan 19.10. :-)  Gideon är dock vaken och lever rövare!

Mina äppelträd har bliviit omplanterade i eftermiddag också. Om de nu växer upp och blir träd återstår att se...



Jag ska virka nu! Motivationen att göra klart det där svartgula projektet kom tillbaka efter att jag köpt garn till en väska och jag har lovat mig själv att avsluta det första innan jag får börja med väskan!

Mr T är svettig. Han tog en löptur utan mig ikväll. Bra, för jag blev ju ändå mest arg sist när vi sprang ihop... Jag tränar bäst själv tror jag. :-)

Ha en toppenhelg nu allihopa! Jag ska ha en toppenjobbarhelg! :-)

kramar




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0