Nu lyser solen!

Igår gjorde vi en matsäck till lunch och skulle cykla iväg till en lekpark. Men jag hade punktering. Det får bli Mr T:s uppdrag idag: laga punka!!!!

Men bilen gick lika troget som vanligt och fikat blev uppätet av mig och Mr T medan barnen lekte.

Siesta........................ tror barnen sov 3 timmar efter utflykten.

Sen blev det en massa mys hemma och en liten sväng ner till "våran" lekpark där linbanan gick het!

Det är rätt skönt med sådana slö-dagar!

Gideon har lite feber... Och tanken var ju att vi ska ha barnvakt imorgon då Mr T jobbar och jag ska på klassfest... Vi får allt se hur det bli med det...

Vad ska vi göra mer idag? Kanske hälsa svärföräldrarna välkomna hem från Mallorca!

I onsdags planterade jag om mina plantor! De växer så man förundras!!! :-) Och Mr T har så härligt tålamod med allt jag tar mig för! Att han inte klagar mer över att bo tillsammans med mig (och mina plantor) och barnen på 50 kvadrat!

Störtskönt!


Kommentarer
Helen

Så snällt av dig. Vill gärna ha en prydnadspumpa. Du kanske skulle vilja ha en klotbasilikaplanta av mig, om de överlever så pass länge. :-) Dem har jag för många av. Men dödligheten bland mina plantor är väldigt hög.....

2009-05-22 @ 20:23:33
URL: http://madeinmyckle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0