Nätet nere, nästan nipprig!!!

Internet har inte fungerat i vårt hushåll idag. Jag trodde inte att jag var så beroende av datorn som jag ändå har visat mig vara under dagen!

Det började inte fungera igen förrän jag ringt min bror och fått ordning och reda på alla inställningar! Tack brorsan för att du supportar!!!

Jag har varit inne med barnen idag då Gideon somnade i lunchen... (glömde ta kort!) och Maja somnade när Lillebror vaknade. Men sen tog vi en långpromenad och mötte Mr T på väg hem från jobbet.

Kvällen har sedan bestått av matlagning, glupska barn, handling med trotsig Maja, lösenordsjagande och nu... äntligen, soffsittande i en tyst och lugn lägenhet då barnen sover och Mr T masserar mina axlar under tiden jag skriver.

Man skulle nog ta en datafri dag då och då, bara för att få inse hur mycket den börjar ta över ens liv!!!

Jag överlevde dock dagen ganska enkelt. Har dammsugit hela lägenheten (den lilla), ringt några viktiga samtal, och kanske lekt lite mer än vanligt med barnen. Jag tog också med mig barnen upp på vinden och letade fram lite sommarskor. De tyckte nog det var roligt. :-)

Bäst av allt var nog att jag fick en hobbykatalog med posten och 2 timmars bläddrande gav mig inspiration till tusen! :-)

En bra dag!

Imorgon ska barnen vistas på dagis och jag vet inte än vad jag ska njuta av... :-)

Vi får se!

Kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0