Många mysiga moment!

Detta bara SKA bli en mysig dag! (Även om natten inte alls var mysig)





Lillebror har sprattlat omkring i min säng och lagt beslag på min kudde.. men jag tror att jag är på rätt bra humör ändå!!

Vi ska bada idag. Med barnen. Sen ska vi försöka få upp en hylla som vi köpte oss igår men inte lyckades få upp. Sen blir det nog ett litet bak också! På söndag ska vi träffa mina gamla tjejkompisar från barndomen och jag FÅR ta med efterrätten!!! Vad jag ska baka?? Det får ni se!

Enligt horoskopet idag har jag en tendens att vilja bestämma det mesta själv...  Det gör jag ju varje dag!
och vissa aktiviteter ska tydligen inte passa mitt humör... Ja, då har väl Mr T, som strax kommer hem från ett dygnspass, ändrat planerna... ??

Jag ska göra allt jag kan för att njuta av denna fredag! Imorgon jobbar jag heldag, men jag får väl njuta av det också!

Njut på!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0