Killen Kortkonst och Kost

Min lilla kille..



..har sovit hos Farfar inatt. Ja, Maja med! Det var en trevlig kväll igår. Knytkalas och jag tog med en GI-paj med pajbotten av röda linser. Kul att prova och faktiskt inte så tokigt. Men jag tog med en kall kycklingpaj också. Å den var god!!

Veckans GI:



Vår-GI-rullar. Recept från Matklubben.se. Rätten består av en mustig köttfärsås inrullad i tunna omeletter. Rätten är sedan gratinerad med ost. Riktigt gott!!!

Jag har kört en ny GI-vecka igen. Men igår kunde jag inte motstå all god mat och MARÄNGSVISSEN var sååååå god!!!!!!

Jag funderar på om jag ska ut å springa lite då jag ätit en massa kolhydrater... Mr T sover nog ändå några timmar till...

Men först ska jag ta en kopp kaffe i solen!

Saknar barnen. Ska nog hämta dem efter lunch och passa på att städa bilen hos Farfars.

En ny hobby:



Ett kort jag gjorde i förrgår. Till någon som fyllt år... :-)

Ha en underbar dag! Det ska jag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0