Jaha...

...det där med spelreglerna fattar jag inte riktigt. Men glädjeämnena var fler! Jag lämnade barnen på dagis och tog bilen ner till stan, inte för att shoppa, utan för att springa broarna. Och jag sprang på 30.28.. Det trodde jag aldrig, att jag var så snabb...

Med posten kom en vinst från Tradera och sen for jag till mitt kära sista jobb och hämtade en annan leverans, av kläder!

Så... jag har mått riktigt bra idag. Och barnen med, verkar det som. Efter middagen gick vi till lekparken och hade jättekul. Barnen fick sen ett välbehövligt bad och Lillebror somnade sen med vällingflaskan och Maja en halv timme senare.

Mr T jobbar ju, så jag får ha en superhärlig ensamkväll i soffan med min dator, ikeakatalogen och andra glädjeämnen...:-)

God dkväll på er allihopa!



Kommentarer
Rickard

Tjenare Jossan

Blir det något klubb 27 på fredag för Er eller för någon av er? Vore kul att ha ngn att gå med, hör gärna av er.

2009-05-06 @ 16:27:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0