Återkommande...

...är denna pirog som inte går att misslyckas med!



Det blev dagens middag för mig och barnen. Mr T jobbar dygn igen.

Imorgon ska barnen vara sina vanliga 5 timmar på dagis och då ska jag:

¤ hämta cykelvagnen som misslyckades att bli leverarad idag.
¤ montera cykelvagnen!
¤ ut och springa (kanske med Mr T... om han vill och orkar!)
¤ luncha med älsklingen
¤hämta barnen med cykelvagn!! :-)

det är planeringen, men hur ofta blir det som man planerar??? Får se imorgon!

Maja sover, tidigare än vanlligt! Gideon är uppe än och sitter och leker i en legohög, Jag har varit på utvecklingssamtal på dagis och det verkar som om barnen sköter sig bra där!! Barnvakten överlevde också den timmen! :-) Tack för att du ställer upp för oss!!!!

Oj, nä, nu måste jag leka med legot!!!!


ha de!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0