Virkat till vovve och bitter brud!

Bitter teater. Bitterfittan. Gav väl några tankeställare, men fick mej framförallt att inse att jag har det riktigt bra! Och så lite god mat. Men det trevliga sällskapet var nog bäst!!! :-)

Barnvakten har hundar. Här är det virkade verket som hon fick med sig hem!


Tack för barnpassningen!





Louise heter den lilla hunden och hon ser ju inte ut att misstrivas helt...
men det kan också vara fotoblixtarna som irriterar...

Pirogerna härom dagen blev lika bra som alltid, fast mindre och fler!!!











Jag lade till kidneybönor i fyllningen till de sista. (Mr T äter hellre utan.) Maja slukade både sin portion och Lillebrors!

Ögonlocken börjar bli tunga. Klockan är 22:00. Men jag måste nog passa på att mysa lite i ensamheten ändå. Vi har inga planer imorgon, jag och barnen. Inga måsten. Vi kan bara njuta av att få vara med varandra.

Men jag inhandlade lite garn igår... Jag ska virka en babyoverall i svart och gult! :-) Har hittat ett mönster från 70-talet som jag inte siktigt förstår så vi får se hur det går! Om barnen tillåter så börjar jag imorgon!

Godnatt alla bittra och alla inte bittra! Älskar er!!!


Kommentarer
Maria

Vilken fin dräkt till vovven! Den var ju bara för söt. :-)Gullig bild på Gidde också där uppe. :-) Hoppas ni får en fin dag!

Vårkramar!

2009-03-20 @ 08:34:01
URL: http://miramaria.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0