Vardag med vårkänslor!

Ja, nu börjar det kännas som vardag att alltid kliva upp ur den varma sängen strax efter 5... Jag tror inte att det bara var en "period" i lilles rutiner, det varkar ska vara så här! Mr T skulle gå upp idag. Men vad gör man när han aldrig vaknar??? Han får ta morgonpasset imorgon!

:-)

Vilket superväder det var igår! Sol och bara vägar. Det tinade en hel del igår. Men jag hann inte ut och njuta av solen. Körde ett hårt pass på gymmet innan lunch, tog en powernap på spikmattan och sen pysslade vi bara på här hemma innan middag och innebandymatch för Mr T. De vann!!! Fast jag missade självklart hela matchen då jag sprang efter ungarna i 55 minuter. Om det inte är 3-års trotsen som har kommit så blir jag nog tokig när den kommer. Maja har verkligen börjat visa humör! Å lille bara hänger på...

Jag ska jobba en kort sväng idag, Sen är det syjunta hos min syster ikväll! Ska bli så kula att få se deras nya tapeter! :-) Jag ska virka en tröja till en chihuaua! Köpte ett mönster på e-patterncentral.com igår!

Nu är morgonkaffet färdigt så jag ska njuta av den första koppen för dagen!

pussar och kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0