Mjuka djur och Melodifestival!

Nej... ingen sovmorgon på fredagen. Inte alls. Gideon vaknade bara tidigare... 5:10. Härligt!!! :-) Men idag gick Mr T upp med Lille. Jag och Maja sov en timme till. Inte mycket till sovmorgon det heller egentligen...

Jag är lycklig ändå och träning blev det! Jag sprang 5km på löpbandet före lite yoga och idag gick jag en härligt lagom lång promenad på 7000 steg!

Vi har sen varit hos farfar hela dagen och lekt med fastrar. Ätit gott grillat och åkt skoter. Åsså lördagsgodis förstås... Då blir det träning imorgon med! :-) Styrketräning innan lunch då Tobbe har innebandymatch på kvällen och vi följer nog med och tittar på!!

Hörde just Carro av ugglas i melodifestivalen.... ingen som jag hejar på. Snälla snälla snälla..... sluta sluta sluta...!

Igår började jag virka på en "Amineko". Kan det betyda "Virkad katt" på japanska?? Amigurumi betyder i alla fall nåt med stickade/virkade djur och jag måste bara prova några mönster jag hittat på nätet!

Nya sängarna!
2 i sina nya sängar...

f


...och med tiger!

Nu ska jag krama T! :-)


Kommentarer
Maria Nyman Björklint

Va fint det blev med barnens nya sängar! Kan tänka mig att de är förtjusta i dem. :-)

Kikade än en gång på de tokroliga laptopkamera-bilderna. De är ju fortfarande lika skrattretande!



Har förresten börjat blogga jag med nu, det är ju superkul!

Hälsa alla!

Många kramar, Mia.

2009-03-15 @ 21:41:16
URL: http://miramaria.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0