Sticky rice...

...pritty nice.

En ny stjärna på vår junta var med igår. En tjej som nu bott 2 månader i Sverige och hängde redan med bra i svengelska konversationen! Imponerande! Och vilken humor hon hade! Hon bjöd oss dessutom på Thai-efterrätt! Sweet sticky rice. Jag säger som min far... främmande smak! Men ganska gott!



3,3 km sprang jag på löpbandet idag. På lagom lång tid. Nu ska jag ägnar resterande tid (innan barnen ska hämtas från dagis) till jobbsökeri!

Och till middag blir det svärmors kycklingpirog än en gång! Idag ska jag göra en STOR sats så att det blir många små piroger att frysa in!!! :-)

Okej!


Kommentarer
Victoria

Någonstans i afrika tror jag :)

2009-03-18 @ 15:08:54
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/
Maria

Hmm, ursäkta ovanstående missöde!!! Min minsting var framme igen och höll visst in en knapp utan att jag märkte det! Blev lite chockad då jag såg vad som hänt! :-)



Nea hälsar tillbaka. Hon vinkade åt bilden där Maja sitter med tigern. :-) Sen ville hon se fler bilder på henne och Gideon. Va kul det är att vi kan följa varandra i bloggarna!!



Jo, här nere har våren börjat komma nu. Det känns verkligen i luften. Det är härligt!!



Grattis på namnsdagen förresten! Och ha en bra dag! Här startade vi också vid 05-tiden idag så jag tänkte på er som oxå brukar stiga upp då. ;-)



Kram på er!

2009-03-19 @ 07:04:26
URL: http://miramaria.blogg.se/
jossan

Inte ofta man får så många inlägg! :-)

2009-03-19 @ 09:17:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0