Spikar och sprint!

Söndagkväll. Jag kom hem från gymmet, duschade och sövde barnen. Nu underhåller tv:n mej bäst den kan under tiden jag surfar runt och tittar på strunt.

Idag var det min tur att somna på spikmattan! Alltså... det är bara så underbart!!!!!!!! Det borde alla få göra varje dag!

3 dagar med GI... idag gjorde jag kikärtssoppa, men resten av familjen åt pölsa! :-( 
(För er som inte vet så är det en av mina favoriträtter)

Imorgon vet jag inte vad jag och barnen ska göra undertiden Mr T är på jobbet. Det får vi se. Vet inte om jag orkar dra dem själv till någon pulkbacke...

Köpte en pulka idag, som gick FOOOOOOOOOOOORT!!!!! Undrar bara vem som hade roligast... jag eller barnen... :-)

kramar


Kommentarer
Victoria Wiklund

Ja gör det, det va faktiskt jättekul. Känslan efteråt när man har gjort det är rätt kul haha! Man får nästan som en liten kick av det :D Jaha det gör han :) Vad skoj , vad ska ni hitta på då?

2009-03-03 @ 16:32:57
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/
Kusin Therese

Åååå alltid blir man en erfarenhet rikare ;-)

Jag hade ingen aning om att du tyckte så mycket om pölsa! Men nu vet jag...



Va duktig du är som kommit igång igen, själv kämpar jag på på mitt håll!

Ha de så bra och sköt om er.

K R A M

2009-03-04 @ 22:13:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0