Sängar, sövning å sånt!

Ungarna är vilda. Mr T jobbar kväll/natt. Grillade korv i pulkbacken idag. Men Maja ville bara sitta och äta snö....

Det där med GI blev kortvarigt den här gången. Jag kom fram till att jag inte orkar träna då jag äter för lite snabbare kolhydrater. Har alltså ändrat lite taktik. Nu har jag proppat i mig kakor ett par dagar så energin ska komma tillbaka:-)

Nästa vecka....

Barnen sovde sent idag och länge. Gidde vaknade runt bolibompa-tid. Därför är de uppe än. Hoppas på en längre sovmorgon imorgon också eftersom Gideon numera brukar vilja stiga upp 5:30. Det är ingen annan som vill det!!!

Jag hann i alla fall en hel del på Tigern under tiden de sov. Den ligger nu på golvet och saknar bara några ränder och ögon.

Nya sängar till barnen har vi också köpt. Eller... begagnade. Ikväll blir de spännande att söva barnen då det är första gången de SKA somna i sina sängar. Igår somnade Lillebror i bilen på väg hem från att ha hämtat hans säng.

Måste du retas Maja?  Stackars liten lillebror...  Och ändå längtar men efter en tredje... :-)

Det är trångt här nu. Vi försöker diskutera fram en plan. Vi kan inte bo kvar på våra 50 kvadrat länge till. Men tre sängar i sovrummet finns inte plats för mycket annat.

Sluta retas...

Kan vara dags att natta de ssmå nu. Hoppas det går bra...

Ska jag orka träna imorgon?

Godnatt små kamrater!


Kommentarer
Victoria

Ni verkar ju ha det rätt mysigt ändå :)

Ja jag ska faktiskt dit idag så :) Ja jag kanske ska passa på o ge mig upp till er nu när jag änså inte har nåt arbete o gå till? :)

2009-03-13 @ 12:40:54
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0