Nej, ingen grytlapp!

Jaha, vad ska man säga om hockeyn... Jag fick en hel del inspiration till min virkning!! :-) Men matchen... hm...

För det första ska jag aldrig mer gå med Mr T då jag blev förbannad på honom varje gånr färgestad gjorde mål och han  jublade...
För det andra han jag inte med pucken de första 2 perioderna, i den tredje gick det bättre.
För det tredje kände jag aldrig igen det som visades på storbildsmonitorn... "Har det där hänt här" - tänkte jag...

Antingen får jag gå på fler matcher och öva på mitt engagemang. Annars... så stannar jag hemma och virkar! Eller skulle jag ha tagit med mig virkningen???

Hemma hade det gått jättebra! Inga problem alls, inga tårar! Båda barnen sov när vi kom hem! Underbart att det kan gå så bra!

STORT tack till barnvakten! (som ska hämta barnen på dagis i eftermiddag också!)

Jag får en mysmorgon med barnen hemma. Några timmar till innan de ska till dagis och jag ska jobba. Kanske blir det en solig promenad så de får sova innan dagis!

vem vet?


Kommentarer
Therese

Hockey kanske inte är någonting för dig!

Virkningen passar dig nog bättre... hm, vad kan det vara det ska bli?? En filt kanske...



Ha en bra dag så hörs vi.



K R A M

2009-03-25 @ 09:08:04
Marina

Fick du mitt mess om lunch imorgon? Samma tid och samma plats som tidigare! Jag hoppas att du har möjlighet att komma dit. Kram, Marina.

2009-03-25 @ 20:50:57
Victoria W

jag skulle vilja se ett foto på dig där du sitter och virkar helt nonchalant i publiken :D haha coolt

2009-03-27 @ 00:48:59
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0