Fredagsfrukost

När lille vaknade imorse var jag så trött att jag inte kunde komma på vad det var för dag. Nu vet jag att det är fredag!

...och jag börjar jobba 8:30.

Mr T ska vara hemma med barnen och jag skulle tro att när jag kommer hem vid 18 så blir det nog bara att mysa med barnen tills de somnar! Och sen fortsätta mysa med Mr T. Ska fråga om han vill att jag ska stanna och köpa nåt riktigt gott till kvällen!

Imorgon ska vi på 80-års kalas! Eller 2 gånger 40! Ska bli riktigt roligt. Och skönt! Barnen sover över hos Farfar!:-)

Igår jobbade jag samma pass och sedan raka vägen till syjuntan! Där tovade vi ull! Bilder kommer senare!

Nu vankas frukost!

:-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0