"Främmande smaker".....

...sa min far när jag bjöd familjen på sushi!



Det var inte alla som ville smaka, men då blev det ju mer till mej!!! :-) (dock inte lågt GI)

Blev lite fusk med GI i helgen då jag efter sushin drog på tjejfest! En kul kväll med superhärliga brudar!!!

Idag har jag fått sota för kvällens bravader. Mycket kaffe har det blivit idag!!!!!

Barnen har haft en superrolig helg tillsammans medd kusinerna från uppsala och morfar. Och resten... Vi var ca 30 personer som trängdes och umgicks hos mina föräldrar idag. Inte så ofta vi ses allihopa så här! Men det tar på krafterna också :-) Men det är det ju värt. Nu sover barnen i alla fall och jag passar på att blogga. Vet inte riktigt varför jag inte hunnit blogga senaste dagarna!!

ska vila hjärnan nu....

puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0