Barba-Lala?

Nä, nån box blev det inte... jag hoppade på löpbandet istället och sprang mina 5 kilometrar! När jag kam hem sov barnen:-)

Idag är jag arbetslös och ska spendera dagistimmarna hemma, ensam, och göra så lite som möjligt... Det har gått 1 timme och jag har svårt att göra så lite som möjligt... jag har redan ringt några samtal, skickat diverse sms, läst, damsugit, druckit kaffe, legat på spikmattan, läst senaste oriflamekatalogen.... hm... det är mitt "så lite som möjligt"...

Och nu är jag rastlös. Ska sortera lite kläder och fundera på vad jag ska laga till lunch...



Mina klätterapor!



åsså den lilla tovade lala...


Kommentarer
Maria

Vilken söt barba-lala! :-) Kram på er!

2009-03-31 @ 16:31:58
maria

Vilken söt barba-lala! :-) Kram på er!

2009-03-31 @ 16:34:04
URL: http://miramaria.blogg .se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0