Appropå AIK!

Idag sken solen över oss igen! Jag började dagen med att gå broarna runt och möta T på väg hem från jobbet. ! 10500 steg bara det! Nog var jag värd pizza efter det!? :-)

För jag älskar mina vänner som bjuder in sig på middag! Jag är så dålig på att bjuda in själv så jag förstår dem! Bakade denna HÄRLIGA Tacopizza som alla älskar!



åsså gjorde jag pizzasallad till...

åsså kladdkaka med grädde och fruktskivor till efterrätt!!!

Om nu jag riskerar att fler bjuder in sig på middag så blir jag bara glad! :-)

Efter promenaden i morse åkte Mr T iväg med barnen till deras Farmor och Farfar för att åka lite skoter. Jag stannade hemma! 4 lugna sköna timmar ensam! Fast jag diskade, plockade undan och damsög, vek tvätt, bakade, rensade barnkläder och bakade pizza..... hm... skulle inte skada med 4 timmar varje dag! Nåja, barnen ska väl snart sova och T ska iväg och spela tennis så om jag inte somnar....

Imorgon ska jag gå på hockeyn!!! Jag har inte varit på hockey sen 1993 typ! Ska bli riktigt roligt. Jag ska känna efter när jag är där om jag skulle kunna utveckla ett intresse...

Appropå hockey så är detta veckans projekt:



Nån som vill gissa vad det ska bli? ( ingen halsduk!)

:-)


Kommentarer
Maria

Vilken härlig tacopizza!! Vi bjuder in oss till er på nästa norrlandsresa!! :-D

2009-03-23 @ 07:48:17
URL: http://miramaria.blogg.se/
Pernilla

Grytlapp?

2009-03-23 @ 20:44:17
URL: http://perne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0