Wasabi!!!!

Ett nytt försök, att motionera med Mr T. Idag gick det faktiskt bättre! Kan det bero på icke närvarande PMS???

Vi joggade 5km vid älven och skulle nog kunna ha varit romantiskt om vi inte luktat svett...

Två hungriga bestämde sen att vi skulle ta en lunch på stan och så blev det!!! :-)



Sushi i solen på torget! Mmmmmm... Mat!

Sen hann vi just inte så mycket mer innan vi var sena till dagis.

Barnen har varit på toppenhumör hela kvällen och jag har hunnit avsluta projekt Y och påbörja projekt P.

Imorgon tar en av Mr T´s systrar (han har ju 5) studenten!!! Hoppas på tårta! :-) Och så ska jag hinna få besök av brorsfrun med bäbis! och... inte att förglömma, fick brev om körförbud på hojen med posten idag..... ojojoj... vi har totalt glömt bort det där med besiktning... lyckades hitta en ledig tid imorgon i alla fall!!! :-)

Ska inte skriva så mycket mer nu för jag ska återgå till projekten 20 minuter till innan sängen ropar på mig!

Jag mår så bra bara!

kramar!!!


Kommentarer
Helen

Nu blev jag sugen. Det blir sushi till lunch i dag. :-)

2009-06-11 @ 11:38:52
URL: http://madeinmyckle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0