Soliga söndag!

Yamahan går så bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag glider fram längs vägarna och bara................ njuter

Imorgon börjar jag mitt nya sommarjobb på kommunens kundtjänst! Nervös? Vet inte, kanske lite. Men det känns lungt, spännande och roligt. Vet vet, det kanske blir som en semester att få vara den som går till jobbet istället för att vara hemma med barnen... :-)

Det blir nog bra.

Lille sover. Maja ser Pinocchio. Var nära att fara till akuten med henne idag då hon haft ont i magen i tre dagar och haft lite feber, men hon åt bra med middag och klagar inte så vi avvaktar....

Ska jobba på fåfängan i veckan! Försöker öka den! :-)

Hoppas på en god natts sömn!

Sov gott!






Kommentarer
Helen

Tack för senast. Jag spar en planta åt dig så kan du få den någon annan gång (med risk för att den inte överlever så länge i men vård förstås... ;-) )Har hittat några kvarglömda saker. Du saknar inte en kork till en termos?

2009-06-22 @ 12:09:15
URL: http://madeinmyckle.blogg.se/
Moster Ingrid

Du får förlåta! Kameran är alltid på fel ställe. Jag SKA försöka i morgon hemma hos Johannes.

2009-06-22 @ 19:40:13
URL: http://zitamatte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0