Regn-smatter...

...låter underbart. Så avslappnande! Jag kommer att somna sött brevid mina barn till ljudet utifrån!

Jag sitter i morsfars förråd/gästrum. Av alla rum som står till förfogande sen vi alla 4 syskon flyttat ut, väljer jag oftast att sova här ute, där jag stör/hörs minst. Eller- barnen. Jag gör väl inget väsen, det är barnen som kan skrika...

Vi har haft en skön dag idag. Lekt vid och i bäcken och sprungit runt på gården med diverse redskap och hinkar och min kamera såklart! Lunch med mormor på skolbespisningen. Kul att besöka sin egen gamla skola ibland. När morfar kom hem från jobbet mötte vi honom några meter från huset så barnen fick åka buss! :-) Kan ni tänka er så spännande för ungarna!!! Lille ville inte kliva ur sen...

Jag har handarbetat några timmar med. Ska fota projekt X och Y vid tillfälle!

Jag saknar inte Mr T lika mycket idag. Men jag har inte haft tid att tänka på honom såå mycket heller. Ska inte börja nu.. bort tankar, bort.

puss till T!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0