Pajbuffe!

Var på ett underbart 30-årsfirande av en underbar 30-åring med underbara barnbomskompisar. En heldag med biltur, picknick och lite shopping, (köpte mig 2 par skor och Mr T kommer att undra varför...). Väl på festen blev vi undrehållna med lekar innan middag, presentöppning, kaffe & tårta, mer lekar och sen för oss en lite tidig avrundning eftersom vi skulle köra 20 mil hem igen och jag upp och jobba...

Nu är jag uppe, måste göra mig klar....

Jag har sovit helt ensam inatt då barnen är hos farfars och Mr T på fiskeresa till fjälls. När jag tänker efter har jag nog inte sovit ensam sedan någon gång 2004... Hur mycket barnen än vaknar och gnäller på nätterna så sover jag helt klart hellre tillsammans med familjen!!!
 
Frukost och Mc-färd väntar! Längtar så tills jag slutar jobba ikväll och familjen är hemma och väntar på mig! Ska krama barnen så de blir less!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

hejs svejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0