Midsommaraftonsmorgon...

Jag ser några moln på himlen, men jag tror på sol idag! Jag hoppas detta blir en underbart skön dag med många skratt. Lillebror väckte mig 5:45. 45 minuter senare än igår! Skulle vilja säga att det blir Mr T´s tur att gå upp imorgon, men... han kan vara bakis... Så då kan det hända att det blir en tidig kväll för mig och barnen ikväll.

Dagens tider:

11:00 Mr T slutar jobbet.
13:00 Cykeltur startar från busstorget. (Gäller Mr T & Maja)
13:00 Jag & Gideon handlar mat för dagen.
14:00 Sillunch hos goda vänner.

Senare: Diverse lekar och dryck, grillning, efterrätt?, ukulelespelning?, bastubad...

När ska jag hinna baka midsommartårtan och göra midsommarkransarna då? vem vet!!!

Ukelelen: En ny hobby som jag delar med resten av familjen! :-)
 

Får öva mer ikväll:-)

Åsså är jag klar med projekt X!!! Det tog sin tid... Men den blev ju så söt så man skulle vilja behålla den.....



Provdockan:



Jag kanske måste göra en till?

Projekt Y före och efter tovning:


Projekt P (Pernilla) var ett par tofflor till 30-årspresent, men de hann jag aldrig fota... Men jag har äntligen börjat sticka ett par till mig själv! De kommer på bild sen!

Det var det... Maja som somnade 6:30 igår, sover fortfarande.. Men den andra... som var uppe till 21... nä, inte kan han sova! Hrm...

...och någon luktar bajs... måste gå!

Ta´t lungt (eller inte) idag, allihopa!

Midsommarkramar!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0