Midsommaraftonskväll...

Nä... egentligen ingen dålig midsommarafton! Solen följde med mig ut till festen! Lite sill till lunch och sen tårtan! Såklart man hann baka!!!

Lekar och stoj...!

Sekunden före:


och minuten efter...

PLURRET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 Om man nu ska kalla det plurr när man hoppar i med vilja. Får nog lära Gideon att simma i tidig ålder!

Bästa systern gillade min tårta, och mitt kaffe!!!


Och kusinerna var mer sams än någonsin!! :-)



Lite tråkigt att åka hem tidigt, men barnen behövde sin vila. Mr T är kvar och njuter? av vännernas sällskap. Men nog tror jag han längtar mest efter mig!!! :-)

AIK-overallen blev en godkänd present till den minsta midsommarfiraren! :-)

Imorgon är en ny dag. Har just inget speciellt planerat. Mr T ska jobba ett nytt pass från 11-9 så det blir nog en sån där dag då jag och barnen gör så lite som möjligt... Maja har inte  varit riktigt sig själv idag så hon kan nog behöva en lugn dag också. Hoppas på sol i alla fall! Både ute och inne!

God natt!


Kommentarer
Victoria

Vad är det du blir avundsjuk på? :)

Jo visst saknar man er också väldigt ofta. Det är alltid lätt att säga "Vi måste ses snart!" men det är ju inte lika lätt gjort tyvärr. Och det är ju rätt dumt för åren går ju!

Men ni ser ju ut att ha haft en bra midsommar ni med :) Alltid lika kul o se era bilder och vad ni hittar på :) kram kram!!!

2009-06-21 @ 14:14:17
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0