MegaMelon och TobbeTårta

 

Mr T´s födelsedag. Eftersom jag jobbade fick han själv göra tårtan och det klarade han galant!!! Supergod tårta gjorde han!

På morgonen blev det lite sång och paket innan jag cyklade (rullade) ner till jobbet.

Jag har fått en spännande liten planta av en vän. Banksia! Det blir kul att se vad den växer och blir till!!?



Nåt annat som växt!!!!!!!!!!!!! (Dock köpt på konsum)



MegaMelonen!!!!!

Klockan börjar vara dags att sova-tid igen. Man hinner inte just så mycket på kvällarna... äta, busa, söva barn.....

Jobbet gick bra idag! Men hur går det imorgon???

Min fras: "Välkommen till kundtjänst, det är Josefine" börjar låta riktigt bra!!! :-)

vi hörs!




Kommentarer
Vicki

ah vad god tårtan såg ut!

2009-07-02 @ 20:06:49
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0