Mardrömmar

Någonting tynger mitt samvete... Jag kan bara inte sätta fingret på vad det är. Har en sån där konstig känsla bara. Jag har dock många teorier om det! Får se vad jag drömmer om inatt!

Natten som var hade jag faktiskt en mardröm! Jag vaknade under upplösningen och hade inte Gideon legat mellan oss i sängen skulle Mr T´s varma famn ha lugnat och gett mig trygghet. Drömmen handlade om oss som familj och vi hade det lite knakigt. Det slutade med att jag blev utslängd ur vårt hus. Ja, vi hade äntligen köpt oss ett hus också!!! :-) Barnen for väldigt illa av det.
Jag berättade om drömmen för min Mr T. Det är skönt att vi är överens om att ett sådant senario inte blir troligt i vårt förhållande!

Jag saknar honom grymt mycket just nu och det har inte ens förflutit 9 timmar av hans resa...

Tur att jag har maja att krama. Gideon sover.

Här är ett härligt kort på lillen:


...och ett på Majsan:


Saknar dig Mr T!!!


Kommentarer
Maria

Söta bilder på barnen!



Ja, nu för tiden kan vi träna ihop. Förut sprang Jonthe alltid ifrån mig ganska snabbt och då var det inte roligt. Men nu då jag orkat hålla hans tempo är det förstås roligare. Vi får väl se hur länge det fortsätter så, snart springer han nog ifrån mig igen! ;-) Vad är det som gör dig arg då ni tränar? Springer Tobbe ifrån dig eller? :-)

2009-06-01 @ 21:52:31
URL: http://miramaria.blogg.se/
moster

Dina barn är verkligen söta! Måste snart försöka ta en tur uppåt norr!

2009-06-02 @ 17:14:38
URL: http://zitamatte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0