Maja blev glad som katten för katten!

Hade en superskön helg och har haft en bra början på veckan. Jag börjar bli varm i kläderna på jobbet och på stan råder från och med imorgon festivalyra. Om jag dras med i yran vet jag inte ännu men det är härligt att gå igenom stan nu . Alla karuseller är på plats... Godisremmarna har börjat säljas. Imorgon doftar det nog langos utanför jobbet. Nu är det festival!

...och dags av sova...

Efter en heldag på jobbet och 3 timmars syjunta ska det bli skönt att lägga sig på spikmattan och somna!:-)

Min första Amigurumi är klar! Katten "Kalle" virkad av restgarn! Köpte nytt garn idag, till en väska till mig själv!



Kommentarer
Emma

Så söta bilder på Maja!

2009-07-01 @ 22:31:34
URL: http://mandelmamma.blogg.se/
ellan

She is so fine....

Very nice picture!

And her mother is a nice person too...!

2009-07-03 @ 00:16:58
URL: http://mesig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0