Frusen frukostfil och fina figurer!

Det var kallt att sitta på balkongen och äta frukost kl 7:30, men Gidde behövde sin dos av bilskådning så jag fick snällt hålla honom sällskap där ute.

Mr T cyklade till ännu ett dygnspass och barnen är på dagis 5 timmar. Jag har massor att göra, fast inga måsten! :-)
och- motivationen är på topp! Älskar sådana dagar!!!!!

Igår åkte vi, (10 syjunta-tjejer), iväg till Dockateljen i Örviken. Där målades figurer i alla möjliga former och färger. Min blev så här:



Den står nu i bokhyllan och väntar på en trädgård!

På lördag kommer jag att veta att det är lördag! Jag ska på fest! En härlig barndomskompis fyller 30 år och det ska firas ordentligt. Vi är 4 tjejer som ska samåka ner och bara resan kommer att bli tokrolig!!!

Men... jag jobbar dagen efter................ så inget vin och inget nattvak!!! Men det kommer att bli sååååå kul!!

Nä... nu ska jag göra annat!

kram


Kommentarer
Emma

Den blev jätte fin!

"lilla snigel akta dej"

2009-06-09 @ 20:55:38
URL: http://mandelmamma.blogg.se/
Pernilla

Längtar längtar längtar tills ni kommer! Det ska bli så himla kul!!

2009-06-09 @ 22:06:12
URL: http://perne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0