Är det helg???

Lördagkvällarna har inte samma betydelse längre. Jag vet knappt att det är lördag. Fast jag vet det. Kommer på mig själv ibland med att undra varför det är så mycket liv och rörelse fast det är sent. Det är ju helg!

...och själv sitter jag i tystnaden i soffan och undrar om jag måste få något mer gjort innan jag går och lägger mig. Barnen somnade sent idag. Gideon 21.45. Maja 22.20. Inte bra.

Ingen bra dag idag alls. Mr T jobbar dygn, till imorgon bitti. Barnen har bråkat mest hela dagen. Kanske för att jag varit lite upptagen med annat. Rastlösa?

Jag tycker inte om såna här dagar då motivationen uteblir och projekt ligger orörda. Inte för att jag ligger på latsidan för det och passar på att vila upp kroppen och vara med ungarna... jag borde ha gjort det!

Hoppas på morgondagen!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0