Tisdagsträff!!!

Tydligen ska någon öppna sig för mig idag och bidra till en närmare relation. Det låter väl spännande? Men det gäller också för alla vågar som läser sitt horoskop...

Igår följde jag med Freewindföraren J. på tisdagsträffen! Skulle ha tagit med kamera! Tror vi var 180 hojar som körde runt i stan och sen ut till en idrottsplats där det väntade fika!!!!!!!!!!! Superkul!

Nu väntar en dag på jobbet. Och jag hoppas få hämta ut min nya telefon! En vit med röda blommor!!!! W595

Jag väntar även på 2 spännande böcker om virkade små söta figurer så den här dagen har mycket att bjuda på!!!!!

Dessustom ska jag nog inte hem efter jobbet utan träffa min busiga familj ute vid kyrkholmens cafe!

Bara underbart!!!!!!!

Hoppas alla har det lika bra som jag!

kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0