Tack för maten, vänner!

8 rutor klara... Ska fästa trådar ikväll och ser fram emot att börja virka ihop rutorna så man börjar se resultat...!!! :-)

Wii kväll igår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Hur kul som helst!!!! Men man såg visst inte klok ut när man stod på wii fit-plattan och rockade rockring utan ringar... :-) Man får hoppas att den filmningen inte hamnar på Youtube!!!
Några timmar på Falkträskstranden idag, med Maja och kycklingsallad. Sen sov hon gott ett par timmar och jag slumrade till på balkongen jag med!!!

Nu har vi precis kommit hem från några timmar med gänget vid en grillring vid älven. Jag fick till några underbara kort på Gideon som jag tänker göra ett kollage av! Barnen kastade stenar i vattnet i typ 2 timmar och det var nog till slut bara Maja som blev för blöt :-)

Frågan är bara hur jag ska få dem att sova nu... och Mr T flydde hemmet.. till en tennisbana... Jag har inte tränat på över 3 veckor.. kanske blir en löprunda imorgon?? Helgen är för kort! Vilken tur att man älskar att jobba och att man lyckats få underbara arbetskompisar!!!!! :-)

Nä.. nu ska jag engagera mig!!!

kram till alla som vill ha en...


Kommentarer
Stina

Hej! Blev det några bra bilder av mig och min son på sista juntan får du gärna maila över dem :)

2009-07-11 @ 23:45:02
Maria

Hej! Ursäkta min "osocialitet"! ;-) Har inte varit in på bloggen på hur länge som helst tyvärr! Hoppas ni mår bra iaf! Vi mår bara bra. Semestern är här nu så snart ses vi! Kram til er alla!

2009-07-12 @ 22:51:31
Jessica

tack för det fina inlägget på bloggen!!Kram

2009-07-13 @ 17:32:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0