Nya projekt på g....



Maja ska få sig en virkad klänning och varje gång jag provar den på henne vägrar hon ta av sig den igen :-) Den ska nog räcka ända ner till knäna så småningom...

Och böckerna jag beställde har kommit!!!! Efterlängtade av fler än mig... :-)

 

Igår blev en ny kompis tillverkad!

Blir detta min nya hobby???
Barnen älskade i alla fall att slåss om den virkade lilla sköldpaddan.

"Sköldis" blir min maskot på jobbet idag! ...och jobbet... det flyter inte på riktigt lika bra den här veckan.. hoppas att det vänder tillbaka igen!

Det är regn i luften och motivationen är inte på topp just nu. Tröttare än vanligt och träningsvärk, men jag är väl inte den som klagar???

Har egentligen inte tid att blogga då jag alltid är sist på plats på arbetsplatsen, men någon ska ju vara det också...



Älsklingens tattoo´s!

Ha en underbar dag allihopa!!!


Kommentarer
Jessica

Godmorgon på dig!! Sköldis blev jättefin,hoppas att dina arbetskamrater i alla fall piggar upp dig! Du är skön!Kram

2009-07-22 @ 08:04:53
Emma

Hejsan! ;-D! Skrattar lite åt Maja-Maja med sin inte-färdiga klänning! Kram syster!

2009-07-22 @ 18:29:13
URL: http://mandelmamma.blogg.se/
Emma

Men du är ju lika dan, Älsakr dej me!

2009-07-24 @ 16:27:29
URL: http://mandelmamma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0