Mysigt mumsfika medans...

...pappan åkte upp till Barnens Hus för att införskaffa de sista presenterna till tejen som fyller 3 år på lördag!



...och senare filmvisning i sovrummet (ja, vi har ju bara ett)...

Ungarna sover.
Jag med, inom 40 minuter.
Spikmattan väntar på mig.

En bra dag på jobbet!

...och horoskopet stämde. Någon öppnade sig för mig, men det var med tårar. Inga glada nyheter.

...och...

jag fick min efterlängtade telefon idag :-) :-) :-) den med blommor...



med tillhörande fodral och bling...



:-)

Den virkade väskan är klar! Den blev bra! Men jag har inte hunnit fota den. Det nya projektet är en rosa klänning till Maja som jag tror också kan bli riktigt bra! :-) Måste fota den också!

Böckerna kanske kommer på posten imorgon!

Sov gott allihopa! Nu ska jag se till att de 6000 "spikarna" får mitt blod att cirkulera!


Kommentarer
Jenny

Vilken nice telefon du har fått dig :) å dina barn är nu verkligen söta! Det var så kul å se dig igen :)

2009-07-16 @ 22:20:10
Anonym

2009-07-17 @ 08:27:06
Maria

Jodå, han brukar komma efter ett tag. Han sitter vid datorn oftast först. ;-)

2009-07-17 @ 08:28:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0