Lång helg...

... blev det för mig då jag var ledig fredag för begravning. Lördagmorgon var jag uppe 6.30 med Gideon. 7:30 hade jag bakat en härligt kladdig kladdkaka i långpanna att ta med till Johans stuga!

Handla och packa, diska och plocka sen bar det iväg med ungarna till Farfar´s och sen hoppade jag på bönpallen å höll i mig... Jag tror Mr T hade bråttom!

Framme vid stugan blev det tältuppslagning, 5 andra tält fick vi som grannar också! Riktigt mysigt!!!

För ett år sedan förlovade vi oss på samma ställe i goda vänners sällskap!

Gitarrspel och falsksång till vinet och grillat till middag! Resten av kvällen bjöd på bad och lekar och bastu och mer sång och sand i håret åsså kladdkakan!!! :-)

En härlig helg, även om just idag inte blev någon favoritdag....

Ser fram emot en ny vecka med mina busiga arbetskompisar!!!

Vi ses!


Kommentarer
Vicki

vad härliga äventyr ni är på jämt.

2009-07-21 @ 00:26:16
URL: http://sweetkaylee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0