Brummade ut en sväng...

...och som vanligt duggade det små regndroppar på mig. Tisdagsträffen bara av västerut men vi avvek från ledet och tog en egen tur till en härlig faster med fika:-)

Barnen lider av feber... dessutom växer Gideons hörntänder och gör ont så han är verkligen inte glad...

Stackars liten Maja med feber älskar att få medicin så hon får siverse flytande saker i spruta. Mycket mjölk!

Mr T får kämpa på här hemma och tålamodet testas varje dag. Jag jobbar....

Imorgon ska jag luncha med syster och kusinerna:-) KAnske blir det sushi!!!!!!!

Imorgonkväll blir det inte mycket, men torsdag ska vi ut och äta efter jobbet. Jag och Mr T ska bjuda 2 40-åringar på en häääääääärlig oleary´s meny!!!!

Nu ska jag ägna resterande vaken tid åt Mr T!

Ha det toppen allihopa!!!


Kommentarer
Åsa

Jag längtar såååååå till torsdag :)

2009-07-28 @ 22:30:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0