Lördag med laster!



Vilken underbar pojkvän jag har! Igår när jag kom hem från jobbet fick jag en underbar middag! Tack för den! Sen sövde jag barnen medan Tobbe for och köpte lite fredagsgodis. Vad jag inte visste var att min älskling hade köpt godis till mej redan. Men det sa han inte igår :-)



Han ringde hem på väg till jobbet imorse och sa att jag skulle leta i min egen garderob! :-) Ja, nu måste väl jag hitta på nåt till honom med????



Förutom choklad och gelehjärtan fick jag en trisslott. Den ligger och mognar.

Ungarna är i full gång här hemma. Jag har fyllt kaffetarmen och har redan städat så jag är less. Nu får de leka och dra fram ett tag så plockar vi undan sen. Det är underbart väder så vi måste nog försöka ta oss ut idag med. Kanske går vi ner på stan och köper något åt vår älskade pappa! Annars åker vi bara lite bob i solen. Tobbe jobbar dygn. Saknar honom redan. Mitt garn har kommit, så nu är tigerns huvud snart virkat också! Och ikväll ska jag se melodifestivalen och äta gelehjärtan!!!



Barnen är klädda för upptåg! Ibland leker de så bra med varandra. Ibland inte så bra...

Önskar alla en härlig alla hjärtans dag!!!!! En extra kram till Perne, en dag som denna!


Kommentarer
Pernilla

Tack för den kramen!

Den värmde!

Här firade vi med go-middag nere på stan med svärföräldrarna. Det var deras försenade julklapp!

Idag (söndag) sitter vi inne och njuter av en massa skidåkning!

Kram på er allihop!

2009-02-15 @ 11:40:11
URL: http://perne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Yamahajossan

Mamma Med För Många Intressen

RSS 2.0